Hleb od banane

Ne stižem, toliko mi je žao i toliko bih volela da imam vremena da ufotkam sve sto mi se sviđa, napišem koji redak, ali džaba sve… Ko ono reče kako je lakše kako deca rastu? 🙂

No, da ne dužim sa zamajavanjem, juče mi se jeo banana hleb, tj kolač, taman naletim i na neke lepe banane za isti, i rešim da se počastim 🙂

Znam da sam pravila po nekom receptu sa neta, prevodila mere, bio je lep, al nema šanse da ga pronađem na netu, šanse nema… Sve sam prekopala! E tako mi i treba kad recepte ne sačuvam odmah kada mi se i svide.

Ovaj recept silom prilika ispade kombinacija nekih desetak koje sam pročitala. Na kraju dodaj malo ovoga, malo onoga i ispade hleb savršen. Mere ovaj put zapisujem i zbog vas ali i zbog sebe… Dobro, možda zbog sebe malo više 😀

Fotke su sa telefona pa im kvalitet nije najsjaniji, ali šta da se radi, fotkanje aparatom i prebacivanje fotki na komp je čist luksuz ovih dana 😀

Pa, da pribeležim mere:

2-3 zrele banane

125 g maslaca

100 g smeđeg šećera

1 kašika meda

2 jajeta

1 kašičica arome vanile

oko 400 g brašna

1 kašičica soli

1 kašičica sode bikarbone

cimet i kardamom po ukusu

oko 50 g orašastih plodova

Ovaj hlebić je super i zbog toga sto se sve odradi sa jednom viljuškom.

Viljuškom izgnječite banane, ako su veće, nek budu dve, ako su manje, tri slobodno.

WP_20151112_13_56_15_Pro

Dalji raspored uopšte nije bitan, možete otopiti maslac pa ga dodati u banane i onda ostale sastojke, ja sam ipak drugačije.

Ja sam banane izgnječene ostavila po strani, a maslac koji se razgnjeckao na sobnoj temperaturi izmešala viljuškom dobro sa žutim šećerom i medom, pa aroma vanile, a zatim dodala jaja (na koja sam potpuno zaboravila hehe, pa ih dodala u izrađen maslac, što se vidi i na fotkama).

WP_20151112_14_04_50_Pro WP_20151112_14_06_52_Pro WP_20151112_14_08_48_Pro WP_20151112_14_11_15_Pro

Dodala banane gnječene.

Dalje je sledilo dodavanje  brašna u koje sam izmešala sodu bikarbonu i so, pa dodala u onaj maslac i banane, te dodala i začine, cimet i kardamom.

Vi ih ne morate koristiti ili možete staviti začine po vašem ukusu, šta volite, šta imate.

Na samom kraju sam iseckala nožem indijski orah i dodala u testo, možete staviti orašaste plodove po želji, grožđice itd… A zatim sam sve preručila u kalup za hleb (onaj manji, 10*20).

WP_20151112_14_17_46_ProWP_20151112_14_22_45_ProWP_20151112_14_24_26_Pro

Peče se na 175 stepeni, sat vremena. Kada se ispeče izvadite da se dobro ohladi i sečete, najbolje onim reckavim nožem za hleb. Hleb je lep, sočan, mekan, a tek šsto miriše divno, msm hleb… Bukvalni prevod je hleb ali je pre svega kolač.

Ja ga volim jer se napravi za deset minuta, a daleko je zdravija verzija od mnogih kupovnih biskvitnih kolača.  Deci je super uz šolju mleka, a možete im preko parčeta namazati i tanki sloj džema ili nečeg drugog.

WP_20151112_15_54_21_Pro WP_20151112_18_45_45_Pro (2)

Prijatno!

Leave a Reply

