Puding od kukuruznog brašna

Leleeeeee, Pato, uništi me 😉

Ovo sam momentalno uvrstila u naš doručak/večeru.

Ok, znala sam odmah da će nam se svideti, volimo kačamak i tako te varijante sa kukuruznim brašnom, sirom, kajmakom, nema tu čta da ne valja, ali…  Ipak se nisam nadala da je bač ovako dobro…

V. je ušao s dedom u stan i čim je osetio miris, pokazao prstićem ka šporetu i rekao  “njam, njam “, a i malecka je mljackala svoju porciju, ona se ne šali sa klopicom…

Čituckajuci neke blogove po netu, skoro sam i saznala za ove kulinarske izazove, i baš mi se svidela ideja, znala sam odmah da cu se priključiti 🙂

Više o izazovu i pravilima možete pročitati ovde http://kuvarigrice.blogspot.com/2014/09/patin-petnaesti-pravila.html

Ovog meseca se pravio ovaj puding,

Puding-od-kukuruznog-brasna

Nemam šta specijalno dodati, sve kao što piše.

Stavite litar mleka da prokuva, i kada baci ključ, sipate neprestano mešajuci 250 g kukuruznog brašna (ja sam koristila belo kukuruzno brašno) . Kada se zgusne sklonite ga sa ringle i ohladite. Ja sam u tu svrhu napunila vanglicu hladnom vodom, pa u nju stavila ovu šerpu, brže se ohladi…

023 025

Zatim u ohlađeno (moje je bilo prohlađeno, da budem preciznija, čisto da bi mi se maslac i kajmak lakše otopili), stavite 100 g maslaca, dobro izmešate da se maslac otopi, a onda dodate i kajmaka malo (stavih oko 50-60 g kajmaka), pa opet izmešate.

026 030

Onda sam narendala sir, oko pola kile, kupila sam stariji sir, neki u Niškoj mlekari, tri kriške, fin je, ukusan, nema onaj miris poput Sjeničkog npr, ja to ne volim. A onda dodala 4 žumanceta i sve dobro izmešala.

033 039

Na kraju umutite u čvrst šam preostala 4 belanceta i dodate u sve ovo, lagano mešajući. Videćete kako je masa postala ‘nežnija’, prozračnija…

041 044

U namašćenu tepsiju (namazala s malo maslaca) sipate sve i prelijete ostatkom otopljenog kajmaka (opet oko 50-60 g) i stavite da se peče sat vremena u zagrejanoj rerni na 180 stepeni.

048

i evo ga puding 🙂

050 051

On naraste u rerni zbog ovih jaja, pa postane jos prozracniji, sve drhti 🙂 I kada se ohladi, lepo se stisne, ne curi, ali moje azdaje su bile veoma gladne i mi smo Patin puding morali odmah da jedemo, cak je neko i plakao zato sto je vruce i nece brze da se ohladi , hehehe 🙂

055 056

Uglavnom, vidite i sami, bude ga baš dosta, nas četvoro (dvoje odraslih, jedno malo žgepče i jedno bebče) smo sasvim dobro večerali i ostaje nam i za doručak pola, tako da je super i da se napravi npr za doručak, pa da imate kasnije i za večeru.

060

Taman je sutra 15-i 🙂 Imamo doručak, imamo napisan post, jedemo, srknem kaficu, stisnemo dugmence za objavu i možemo da bežimo u skitnju, da potrosimo ove slasne kalorije 🙂

Hvala Pati još jednom, i radujem se sledećem izazovu.

Do sledećeg kuckanja, ljubim vas :*

One thought on “Puding od kukuruznog brašna

Leave a Reply

