Hello, my name is Lasta and I’m a cook addict…

Šta je čovek bez prijatelja? Ništa!

Dragi moji, volim da kuvam, kuvanje me opusta, kuvanje je moje pusto ostrvo na koje pobegnem od svega i svih…

Volim da fotkam pune tanjire, da kacim po fb, da delim recepte po forumima, ali pisanje bloga je moja babaroga. Čak se i rimuje 😉

Kada se treba maknuti napred i možda uspeti, ja stanem, ja se zbunim, ja se preispitujem do besvesti, ubijem sama sebi svaku iskru i nadu da možda bude dobro.

Pa sta se to onda desilo sada, pa sam se latila tastature? Prijatelji… Prijateljice da budem preciznija… I to posebne, zaista posebne, bez preterivanja…

‘Napale’ me pre neki dan da počnem, ubacile mi crva, obećah da su razmisliti, a one obećale da me nece ostaviti na miru :))));))))

Evo me blogovski svete, usudila sam se!

Napisah i ja koji redak, tog prvog paklenog posta…

Preživela sam 🙂 Hvala vam, divne moje sto ste mi dale vetar u ledja ❤

Nije bilo teško kao sto sam zamišljala.

Družimo se uskoro, nemajte brige, znam da ste sada zbunjeni, ko je ova, šta zeli, šta ce da pravi, čime da nas počasti, ali strpljenja malo, upoznaćemo se.

Večeras nema kuvanja, večeras sam pala s nogu i nabacila osmejak kada su deca zaspala, večeras sam  napravila maleni korak u ovom virtuelnom svetu, i za divno cudo, osecam se bolje, lakše… Večeras sam zagrizla hrabrost i nisam je pustila, večeras sam se usudila…

Nemam ni čime da vas pocastim… Možda jagodice? Danas kupljene, mirisne, sveže. Jedite ih polako, lagano i uživajte, neka vam zagolicaju nepce dok ne napravim nesto slasno.

Do sledećeg posta,

ljubi vas vaša Lastavica :*

001

11 thoughts on “Hello, my name is Lasta and I’m a cook addict…

  1. Heeej baš sam se obradovala kada sam ovo videla.
    Inače, ne znamo se, ali uvek sam volela da pogledam tvoje recepte na Ana forumu ili pročitam nešto na temama o trudnoći i deci. Dugo nisam na forum svraćala, neeeemam vremena, ali evo večeras neplanirano kliknuh i ooodmah naletim na tvoj recept, he, he.
    Želim ti mnogo uspeha sa blogom, lepa je to zanimacija. Moj eno čami čekajući, nisam pošteno ni krenula sa njim, a već sam posustala. Ti nemoj biti kao ja. 😦
    Idem sad da zvirnem šta si još pisala.
    😉

    Liked by 1 person

Leave a Reply

